IT.I1.BCOM.0.Hx
Üzleti kommunikáció

A kurzus segít felkészíteni a sikeres üzleti kommunikációra szóban és írásban. Hozzájárulhat a magabiztos tárgyalási helyzetek lebonyolítására és a non verbális kommunikáció eredményes használatára.
False
registered False
in_cart False
is_course_full False

invitation_only False
can_enroll True

can_add_course_to_cart False

A kurzusról

Sok szeretettel köszöntök mindenkit az Üzleti kommunikáció című kurzuson. Engedjétek meg, hogy röviden megpróbáljam összefoglalni a kurzus célját, motivációját, azt, hogy milyen kompetenciákat, ismereteket tudtok szerezni vele, és egyáltalán azt, hogy miért van szükség arra, hogy ezeket az ismereteket elsajátítsuk. A tananyag elméleti ismereteket és sok gyakorlati példát tartalmaz, ahhoz hogy a hallgatók számára minél könnyebben elsajátítható legyen a kurzus anyaga.

A kurzus során a hallgatók megismerhetik a hiteles kommunikáció, hatékony önmenedzselés eszközeit. Lehetővé válik a szakmai kommunikáció megértése és szakszerű alkalmazása szóban és írásban. A vállalkozás tárgyalásokon való képviseletéhez elengedhetetlen a kommunikációs eszköztár használata a tárgyalástechnika és az üzleti szabályok figyelembevételével. Az üzleti tárgyalásokon elengedhetetlen a szakmai álláspontok meggyőző képviselete; a hiteles kommunikáció; érvelési technikák és a szakmai érvrendszer ismerete, használata, képviselete. Ezen kompetenciák elsajátítását szeretném a tananyaggal segíteni. A vállalatokon belül szintén nagy szerepe van a kommunikációnak a kollégákkal, megrendelővel, ügyféllel történő együttműködés során. A kommunikációs eszközök hatékony alkalmazásával lehetőség nyílik az új üzleti kapcsolatok építésére. A tananyag segíti az otthonos mozgást az írásbeli kommunikáció etikettjében.

A kurzus legfontosabb célja tehát végül is az, hogy megismerkedjünk a sikeres üzleti kommunikáció feltételeivel és módjával, megtanuljuk azoknak az eredményes használatát. Szeretném hangsúlyozni, hogy a kurzus mindenki számára hasznos lehet, akik fontosnak tartják, hogy az üzleti életben vagy a tárgyalásokon magabiztosan tudjanak fellépni és eredményesen tudják kezelni partnereik reakcióit.

Először megismerkedünk a kommunikáció alapjaival. A képzés során fontos külön kitérnünk a verbális és non-verbális kommunikációra. Fontos, hogy felismerjük a különböző üzleti kommunikációs helyzeteket a vállalati gyakorlatban. Szintén nagyobb tananyagrész az írásbeli kommunikáció formai és tartalmi követelményei. Az üzleti kommunikáció partnerek felé irányuló írásbeli formái, például az üzleti levél készítésének is vannak követelményei. Továbbá része még a tananyagnak a hatékony tárgyalástechnika kivitelezésének elsajátítása és prezentációs eszközök hallgatóság számára figyelemkeltő alkalmazásának módjai.

Remélem ti is hasznosnak találjátok a kurzust és ezennel jó felkészülést és tanulást kívánok!

Előkövetelmények

A kurzus nem igényel speciális ismereteket.

Oktató(k)

Course Staff Image #1

Tóthné Kiss Anett

A Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézetének tanársegédje. A Miskolci Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. 2006 óta az Intézet oktatója, és vesz részt az Üzleti kommunikáció oktatásában.

Enroll